Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris esquí de muntanya. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris esquí de muntanya. Mostrar tots els missatges

2 d’abr. 2012

pedró dels 4 batlles



tornada de xile, necessitat d'esquiar... marc, te apuntas? sí.
ale, doncs som-hi cap a port del comte. com m'agrada aquest lloc!

al matí ben amunt per baixar, com es va poder! un primer tram fins a trobar pistes molt lluït, després una navegació entre neu totalment transformada. quina calor!!!
...bonic retrobament amb les muntanyes catalanes nevades que fan goig!

amb el meu veí.


1 de febr. 2012

dilluns al sol d'ulldeter

nevant? vinga va, som-hi.
ridícula nevada a ulldeter...però molta força del vent que ha deixat acumulacions de neu pols a les pales S i NE ... que hem petat amb uns pocs priviligiats que s'han acostat cap al bastiments en dilluns. la resta, podeu veure les fotos de la vall de comadevaca...grà de fajol... en fi... poca cosa.

evocadores visions de l'albera... i del canigó... i esperant que l'onada de fred siberià deixi un bon regal de febrer al pirineu..

amb el gerins i l'anna.

28 de nov. 2011

Bony de les Picardes


volteta amb esquís de muntanya deixant el cotxe ben amunt (2100m) a les pistes d'espot. i arribant-nos al bony de les Picardes (2782m). acompanyant a la sara i al txema en la seva tasca de descripció del mantell nival (fotos) i fent cim en un dia anticiclònic amb vistes clares d'indrets de la cerdanya, solsonès... etc.
condicions de la neu (enllaç)


difícil descripció d'itinerari... va consistir a anar tirant amunt per la N i voltejant en el darrer tram per radere (vessant S) -tram alt de les pales de quatrepins-. fent el descens per quatrepins (descens molt guapo) per saltar després cap al clot de la bassa per uns pendents amb neu molt xuuunga per esquiar!


setmana estranya que començava sense suzuki (a robar carteras...) però que millorava amb la recuperació del mateix i seguia amb l'estada a alós. recordant, impossible no fer-ho, el munt de vegades que ja hi havia estat. diferent.


com tornar a casa.


21 de nov. 2011

ulldeter: la vida en 2D


diumenge amb molta boira (confusió)...i en la tònica habitual...més ganes de trepitjar neu que de mirar la televisió.
skis, raquetes, a dues potes, a quatre...res, el dia per ser-hi era lo dissabte... però vam poder diumenge. ja ens va enganxar el front que tenim a hores d'ara descarregant aigua arreu de Catalunya. pèsim temps -les fotos de la càmara són en gris i blanc-. a la tarda, cuita cap a votar i a dormir aviat com la nit de reis. per al alçar-nos, veure com a la xemeneia la crisi haurà deixat una "notita" de despedida. RES.

hi ha ganes del blanc de neu, que el blau ja ho ocupa tot (tret dels poblats gals de sempre) i de blanc ara en tenim a orient. aquesta setmana tocarà però provar sort cap a occident!
aviam què...

bona setmana, lector.


9 d’abr. 2008